Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори масло а не пуши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    И като се сменят сегментите кво.Ами ако цилиндъра е на елипса вече?
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #47
      за да се измери елипсата трябва да се свали главата и вече е във сериала, затова предложих по-евтиния вариант с диагностиката
      Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
      Peugeout 2.2 HDI 133+++
      Alfa 159 +++ next

      Comment


      • #48
        Дори и и цилиндъра да е на елипса прави се хонинг и се решава драмата, а колко майстори го правят?

        Въпроса в момента е дали все още може да се спаси поражението от нагара или е късно.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
          Дори и и цилиндъра да е на елипса прави се хонинг и се решава драмата, а колко майстори го правят?

          Въпроса в момента е дали все още може да се спаси поражението от нагара или е късно.
          Резултатът от хонинговане без смяна на бутала с ремонтен размер е чупене на новите сегменти.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            ...е ти пък сега, ако ми кажеш че някой "майстор" ще цепи двигателя, ще го хонингова, и накрая ще почисти, шлайфа и постави старите бутала, и сегменти, този ще си го отбележа с "Х" в тефтера ми с "my favorite"

            Наздраве.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
              ...е ти пък сега, ако ми кажеш че някой "майстор" ще цепи двигателя, ще го хонингова, и накрая ще почисти, шлайфа и постави старите бутала, и сегменти, този ще си го отбележа с "Х" в тефтера ми с "my favorite"

              Наздраве.
              Тогава вместо израза "прави се хонинг и се решава драмата" е по-правилно да се каже "отива се на ремонтен размер".


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Да, така е правилно да се каже. Приемам корекцията.

                Наздраве!

                Comment


                • #53
                  А ако набие ризи направени по неговите бутала (ако не са надрани и прочие)толкова зле ли ще бъде.
                  Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от nikolay84 Покажи съобщение
                    Първото ми масло беше Selenia 20К първите 1500км не го гореше после маслото се втечни, и започна да го гори, но имах теч от картера и мислех, че е от теча. Общо за 6000 км. бях долял 2.5л. Не ми хареса защото се точеше като вода.

                    В какво агрегатно състояние беше маслото ти като го налива щом след 1500 км. се е втечнило?

                    ---------- Post added at 07:08 ---------- Previous post was at 07:07 ----------

                    Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
                    ...е ти пък сега, ако ми кажеш че някой "майстор" ще цепи двигателя, ще го хонингова, и накрая ще почисти, шлайфа и постави старите бутала, и сегменти, този ще си го отбележа с "Х" в тефтера ми с "my favorite"

                    Наздраве.

                    Може да се хонингова и на място без да се сваля блока , като само се хонингова повърхността ако тя е износена без да се стига до ремонтен размер!

                    ---------- Post added at 07:10 ---------- Previous post was at 07:08 ----------

                    Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
                    Дори и и цилиндъра да е на елипса прави се хонинг и се решава драмата, а колко майстори го правят?

                    Въпроса в момента е дали все още може да се спаси поражението от нагара или е късно.
                    Елипсата се оправя с хонинг до ремонтен размер, иначе ефекта от повърхностен хонинг ще е почти ненужен!
                    Last edited by pininfarina; d.m.y г., 07:16.
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                      В какво агрегатно състояние беше маслото ти като го налива щом след 1500 км. се е втечнило?

                      ---------- Post added at 07:08 ---------- Previous post was at 07:07 ----------




                      Може да се хонингова и на място без да се сваля блока , като само се хонингова повърхността ако тя е износена без да се стига до ремонтен размер!

                      ---------- Post added at 07:10 ---------- Previous post was at 07:08 ----------



                      Елипсата се оправя с хонинг до ремонтен размер, иначе ефекта от повърхностен хонинг ще е почти ненужен!
                      От любопитство- вие предлагате ли тези услуги?
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #56
                        Хонинг е процес (включва и определяне на нуждата от хонинговане), а хонинговане е действие.

                        Не смятам, че е необходимо да го обяснявам всичко това, понеже ако се стигне до хонинговане, този който ще го прави няма да има нужда от нашите напътствия.

                        Но откровенно казано повече се радвам, че има хора с които можем да си помогнем в този форум. Споделянето на опит и знание е добра практика.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          От любопитство- вие предлагате ли тези услуги?
                          За шлайф на валове, глави, блокове, за херметичност, смяна на водачи и подобни услуги използваме поизпълнител, тъй като оборудването за такъв вид дейности е много скъпо и прецизно!
                          Във Варна има около десетина места, където се занимават с това, аз лично използвам само две от тях, тъй като само те са спечелили доверието ми с качествена работа!
                          sigpic
                          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                            За шлайф на валове, глави, блокове, за херметичност, смяна на водачи и подобни услуги използваме подизпълнител, тъй като оборудването за такъв вид дейности е много скъпо и прецизно!
                            Във Варна има около десетина места, където се занимават с това, аз лично използвам само две от тях, тъй като само те са спечелили доверието ми с качествена работа!
                            За оборудването съм наясно, за това питам да ли някой обработва цилиндри, дали има необходимото оборудване и техника за измерване.
                            Мисля, че са доста малко, ако въобще се прави, аз в близката до мен околност не познавам такива.
                            И друго ми е интересно дали в сервизите измерват дали има елипса при ремонт на двигателя- скептичен съм за това, освен ако няма сериозен ръб.
                            Друго мое наблюдение е, че почти всички сервизи не обичат да правят Алфи или директно отказват, а от двигатели на Алфа бягат като дявол от тамян
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #59
                              Стругарите избягват алфовите двигатели, защото ако не подходят внимателно после не могат да им наместят ризите и става по-скъпо за тях...

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                За оборудването съм наясно, за това питам да ли някой обработва цилиндри, дали има необходимото оборудване и техника за измерване.
                                Мисля, че са доста малко, ако въобще се прави, аз в близката до мен околност не познавам такива.
                                И друго ми е интересно дали в сервизите измерват дали има елипса при ремонт на двигателя- скептичен съм за това, освен ако няма сериозен ръб.
                                Друго мое наблюдение е, че почти всички сервизи не обичат да правят Алфи или директно отказват, а от двигатели на Алфа бягат като дявол от тамян

                                Ако хонинга на цилиндрите стои според мян няма какво да мериш за елипси, защото може и уредът да те подведе ако не си се занимавал професионално с измервания.
                                sigpic
                                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                                Comment

                                Working...
                                X