И като се сменят сегментите кво.Ами ако цилиндъра е на елипса вече?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Гори масло а не пуши
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщениеДори и и цилиндъра да е на елипса прави се хонинг и се решава драмата, а колко майстори го правят?
Въпроса в момента е дали все още може да се спаси поражението от нагара или е късно.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение...е ти пък сега, ако ми кажеш че някой "майстор" ще цепи двигателя, ще го хонингова, и накрая ще почисти, шлайфа и постави старите бутала, и сегменти, този ще си го отбележа с "Х" в тефтера ми с "my favorite"
Наздраве.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolay84 Покажи съобщениеПървото ми масло беше Selenia 20К първите 1500км не го гореше после маслото се втечни, и започна да го гори, но имах теч от картера и мислех, че е от теча. Общо за 6000 км. бях долял 2.5л. Не ми хареса защото се точеше като вода.
В какво агрегатно състояние беше маслото ти като го налива щом след 1500 км. се е втечнило?
---------- Post added at 07:08 ---------- Previous post was at 07:07 ----------
Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение...е ти пък сега, ако ми кажеш че някой "майстор" ще цепи двигателя, ще го хонингова, и накрая ще почисти, шлайфа и постави старите бутала, и сегменти, този ще си го отбележа с "Х" в тефтера ми с "my favorite"
Наздраве.
Може да се хонингова и на място без да се сваля блока , като само се хонингова повърхността ако тя е износена без да се стига до ремонтен размер!
---------- Post added at 07:10 ---------- Previous post was at 07:08 ----------
Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщениеДори и и цилиндъра да е на елипса прави се хонинг и се решава драмата, а колко майстори го правят?
Въпроса в момента е дали все още може да се спаси поражението от нагара или е късно.Last edited by pininfarina; d.m.y г., 07:16.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеВ какво агрегатно състояние беше маслото ти като го налива щом след 1500 км. се е втечнило?
---------- Post added at 07:08 ---------- Previous post was at 07:07 ----------
Може да се хонингова и на място без да се сваля блока , като само се хонингова повърхността ако тя е износена без да се стига до ремонтен размер!
---------- Post added at 07:10 ---------- Previous post was at 07:08 ----------
Елипсата се оправя с хонинг до ремонтен размер, иначе ефекта от повърхностен хонинг ще е почти ненужен!Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Хонинг е процес (включва и определяне на нуждата от хонинговане), а хонинговане е действие.
Не смятам, че е необходимо да го обяснявам всичко това, понеже ако се стигне до хонинговане, този който ще го прави няма да има нужда от нашите напътствия.
Но откровенно казано повече се радвам, че има хора с които можем да си помогнем в този форум. Споделянето на опит и знание е добра практика.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеОт любопитство- вие предлагате ли тези услуги?
Във Варна има около десетина места, където се занимават с това, аз лично използвам само две от тях, тъй като само те са спечелили доверието ми с качествена работа!sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеЗа шлайф на валове, глави, блокове, за херметичност, смяна на водачи и подобни услуги използваме подизпълнител, тъй като оборудването за такъв вид дейности е много скъпо и прецизно!
Във Варна има около десетина места, където се занимават с това, аз лично използвам само две от тях, тъй като само те са спечелили доверието ми с качествена работа!
Мисля, че са доста малко, ако въобще се прави, аз в близката до мен околност не познавам такива.
И друго ми е интересно дали в сервизите измерват дали има елипса при ремонт на двигателя- скептичен съм за това, освен ако няма сериозен ръб.
Друго мое наблюдение е, че почти всички сервизи не обичат да правят Алфи или директно отказват, а от двигатели на Алфа бягат като дявол от тамянНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеЗа оборудването съм наясно, за това питам да ли някой обработва цилиндри, дали има необходимото оборудване и техника за измерване.
Мисля, че са доста малко, ако въобще се прави, аз в близката до мен околност не познавам такива.
И друго ми е интересно дали в сервизите измерват дали има елипса при ремонт на двигателя- скептичен съм за това, освен ако няма сериозен ръб.
Друго мое наблюдение е, че почти всички сервизи не обичат да правят Алфи или директно отказват, а от двигатели на Алфа бягат като дявол от тамян
Ако хонинга на цилиндрите стои според мян няма какво да мериш за елипси, защото може и уредът да те подведе ако не си се занимавал професионално с измервания.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
Comment